Múlt héten egy rendezvényen voltam, ahol intézeti gyermekek képeit árverezték. Szívszorító volt látni karácsonyi rajzaikat, az még jobban, ami - divatos szóval élve - "lejött" róluk. 

Sajnos minden szegény gyereknek nem lehet karácsonyi ajándékot adni, legyen akármennyire gazdag is az ember, ez sajnos nem kivitelezhető.

Pár hónapja láttam ezeket a papír modelleket a neten, és nagyon megtetszett, hogy ilyen olcsón és jópofa módon lehet játékokat készíteni. Kisfiunk korábban kapott már egy emeletes buszt, amit szintén ki lehett vágni - nagyon kellemes közös program, szórakozás kerekedett belőle, míg kivágtuk, és összeraktuk a "buszocskát".

Persze sokkal bonyolultabb kivágható modelleket is lehet találni az interneten, amelyek nem csak a kicsiket szórakoztatják, de a "felnőtt" gyerekek is élvezhetik.

Nyomtasd ki, vágd ki, ragaszd össze - és kész! (Egy kis idő, és energia kell még hozzá...)

Okozz vele örömet másoknak is, ajándéknak sem rossz egyik-másik...

 

A modellek publikus, szabadon letölthető oldalakról származnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://papirjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr431536951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FullMoonDog (Pisti) 2010.09.17. 19:14:25

Tudom régi már ez a bejegyzés, de ma találtam rá erre az oldalra és azt kell hogy mondjam nagyon jó, csak sajnos én nem nagyon tudok nyomtatni :D Nagyon hasznos oldal ;)

joebalna · http://pagi.blog.hu 2010.09.29. 22:06:24

@FullMoonDog (Pisti): A kisebbik gyermekem is szereti kivagdosni a játékokat, bár sokszor én jobban élvezem... :-)
Mi már ajándékoztunk is kivágott figurákat, és sikere volt. Én itthon nyomtatok, de van aki a munkahelyén is tud!
süti beállítások módosítása